Enerji Yönetim Sistemi

ISO 50001 standardı, enerji tüketimini optimize ederek enerji verimliliğini artırırken, maliyetleri düşürür ve tasarruf sağlar.

Kalite Yönetim Sistemi

ISO 9001 standardı, ürün ve hizmetlerin müşteri beklentilerini karşılamasını ve aşmasını amaçlayan bir dizi prosedürü tanımlar.

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002 standardı, müşteri şikayetlerinin profesyonel ve etkili bir şekilde ele alınmasını sağlayarak kuruluşun itibarını korur ve geliştirir.

Çevre Yönetim Sistemi

ISO 14001 standardı, olumsuz çevresel etkileri azaltarak çevresel performansı iyileştirmeye odaklanan yönetim sistemlerinden biridir.

Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi

ISO 20000 standardı; BT (IT) hizmet yönetimiyle ilgili yasal gerekliliklere uyumluluk sağlar, hizmet sürekliliği ve bilgi güvenliği risklerini etkin şekilde yönetir.

Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi

ISO 22000 standardı, şirketlerin gıda güvenliği risklerini etkin bir şekilde yönetmelerini sağlarken tüketicilere de güvence veren yönetim sistemlerinden biridir.

Pazar, Kamuoyu ve Sosyal Araştırma Yönetim Sistemi

ISO 20252 standardı, araştırma süreçlerinde etik kurallara ve gizlilik prensiplerine uyulmasını sağlayarak sürecin kalite ve tutarlılığını artırmaktadır.

İş Sürekliliği Yönetim Sistemi

ISO 22301 standardı toplumsal güvenlik ve iş sürekliliği yönetim sistemi, şirketlerin beklenmedik olaylara karşı dayanıklılığını artırır.

Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi

ISO 27001 standardı, bilgi güvenliği ihlallerinin ve veri kayıplarının önlenmesi sayesinde kuruluşun itibarını koruyan en etkili yönetim sistemlerinden biridir.

Yolsuzlukla Mücadele Yönetim Sistemi

ISO 37001 standardı, şirketleri itibarlarını koruma ve geliştirme konusunda destekleyerek müşteriler, yatırımcılar ve iş ortakları nezdinde güven ortamı oluşmasını sağlar.

İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi

ISO 45001 standardı, iş sağlığı ve güvenliği (İSG) risklerini tanımlama, değerlendirme ve yönetme süreçlerinde şirketlere rehberlik sağlamaktadır.